Nuorisotoiminta

Nuorisotoiminnan tavoitteet

• Sitouttaa nuoria työntekijöitä ja opiskelijoita liiton toimintaan.
  • Tehdä nuorisojaostoa tunnetuksi nuorille, yhdistyksille ja aktiiveille.
  • Kannustaa nuorta työntekijää lähtemään mukaan yhdistysten toimintaan:   hallitukseen, luottamusmieheksi sekä työsuojelutoimintaan.
  • Tarjota motivoivaa toimintaa alueen nuorille työntekijöille ja opiskelijoille, joka edesauttaa työssä ja opinnoissa jaksamista.
  • Tarjota koulutusta.
  • Toteuttaa nuorten lähipalvelumallin mukaista toimintaa yhdistyksissä.

JHL Etelä-Suomen nuoret

JHL Etelä-Suomen alueen nuoret toimivat nuorten äänenä Etelä-Suomen alueella. Vuosittain ryhmälle valitaan puheenjohtajat. Vuonna 2021 nuorten puheenjohtajina toimivat Samira Koistinen ja Ville Ruotsalainen.

Nuorten toiminnan suunnitteluun voi osallistua jokainen JHL Etelä-Suomen alueen nuori alle 35-vuotias jäsen. Suunnittelemme toimintaamme verkossa JHL Etelä-Suomen nuoret ryhmässä, johon lämpimästi toivotamme tervetulleeksi jokaisen nuoren jäsenen.

Pidämme myös toiminnan suunnittelutapaamisia. Tiedotamme tapahtumistamme Facebook-ryhmässä, sähköpostilla ja täällä verkkosivuilla.

Aluetoimistolta ovat tukena nuorisotoiminnan tiimi, jossa ovat aluetoiminnan asiantuntijat Hanna Katajamäki, Ossi Ollikainen ja Matti Sallila.

Jos kiinnostuit ota rohkeasti yhteyttä Samiraan (samirakoistinen@gmail.com)
Villeen (ville.ruotsalainen@outlook.com) tai nuorisotoiminnan tiimiin (etunimi.sukunimi@jhl.fi).

Tapahtumasivusto löytyy täältä ja yhdistyksen nuorille kannattaakin vinkata tulevia tapahtumiamme.
Yhdistysten nuorisovastaavien koulutusviikonloppu tulossa vihdoin huhti-/toukokuun taitteeseen. Pyrimme

mahdollistamaan hybridijärjestelyt. Kutsu ja ilmoittautumisohjeet lähetetään tehtävänhaltijoille, eli niille, joille
on aSuiteen merkitty nuorisovastaavan tehtävä vuoden 2022 osalta.

JHL mukana Nuori2022 messuilla Jyväskylässä 26.-27.4.2022.
Lue lisää siitä, miksi JHL on nuoren ja opiskelijan paras ammattiliitto: jhl.fi/nuoret.