Joukamonpirtti Kuusamossa

Joukamonpirtissä on

-majoitustilaa n. 20 henkilölle/4 hengen huoneet.

-2 venettä ja kalastusluvat verkoille

-puu- ja kaasuhellat

-kylmäkellari

Joukamonpirtissä ei ole sähköä.

Ajo-ohje: Kuusamoon Joukamonpirtille Kajaanin suunnasta  ajettaessa Kuusamoon tietä nro 5 ( E 63 ) käännytään oikealle tielle 866.

Noin 39 kilometrin jälkeen käännytään vasemmalle, 7 Tauriainen.
Reilun kolmen kilometrin jälkeen kalanviljelylaitoksen ja sillan jälkeen oikealla olevasta Heino Käkelän talosta saat ostettua kalastusluvan jonka tarvitset henkilökohtaisen valtion kalastuksen hoitomaksun lisäksi kalastaessasi pirtin viereisessä Piikstammessa.

Ajettuasi hiekkatietä yhteensä 7 kilometriä, mäen päällä vasemmalla on Niilo Tauriaisen maalaistalo.

Niilon talon jälkeen yleinen tie päättyy ja alkaa Piikstammentie, noin kolmensadan metrin jälkeen tie kääntyy oikealle laskeutuen loivasti suoalueelle jonka jälkeen noustaan ylemmäksi sivuten vasemmalle jäävää ” kotataloa”. Siitä jatketaan noin 1,5 km jolloin suoalueen ylitettyäsi käännytään oikealle. Melko suoran osuuden jälkeen, laajahkolta aukiolta etuvasemmalle jatkuva tie mutkittelee kartan mukaisesti kurvaten Y- risteyksestä vasemmalle ja Joukamonpirtille.

Mökkivastaavat

Seppo Liukkonen            050 555 2524     seppo.liukkonen@hel.fi

Paula Lagerstam             044 050 3806

Hinnasto:

• Yhdistyksen jäsen 10€ / vrk / puoliso 10€/vrk  /lapset ilmaiseksi
  • Ei yhdistyksen jäsen: 20€/ vrk / lapset - 50%
  • Yhdistyksen jäsen: 70€ / viikko / puoliso / 70€ / viikko / lapset ilmaiseksi
  • Ei yhdistyksen jäsen: 100€/ viikko puoliso / 100€ / viikko / lapset -50%
  • Yhdistyksen eläkeläisjäsenet -50%.

Yhdistyksen tilinumero: FI36 1011 3000 2064 81

(Maksaessasi kirjoita viestikenttään: "Kuusamon vuokraus")

Yhteystietoja:

Kuusamon Taksi

Taksi Juha Lehto

0400 206903

( Tiedustele asiointiauton aikataulu ennakolta )

Kortesalmen rajavartioasema 0204104600