Toimintaa eläkeläisille

Helsingin kunnalliset eläkeläiset ry. Olemme Julkisen alan eläkeläisten liitto KELO ry:n jäsenyhdistys. Vuonna 1956 perustettu yhdistyksemme on poliittisesti sitoutumaton järjestö. Tarjoamme jäsenistöllemme monipuolista toimintaa, mukavaa yhdessäoloa, mm. matkailun, keilailun, askartelun tai laulun merkeissä. Olemme Julkisen alan eläkeläisten liitto KELO ry:n jäsenyhdistys. Sitä kautta vaikutamme vahvasti eläkeläisten edunvalvontaan ja eri tahojen päättäjiin.

Kokoukset ja jäsentapaamiset pidetään kuukauden 1. keskiviikko klo 15.00 HKL:n Vallilan varikon ruokalassa, Hämeentie 84 - 86, 00550 Helsinki. Tilaisuuksissa saat tietoa tulevista tapahtumista, kuulet mielenkiintoisia alustuksia eläkeläisiä kiinnostavista asioista. Kokouksissa on tarjolla kahvia ja pullaa pientä maksua vastaan, eikä jäsenmaksumme ole suuren suuri (täällä hetkellä 15€ /vuosi). Jäseneksi voivat liittyä julkiselta alalta eläkkeelle jääneet henkilöt, myös puolisot ja ystävät ovat tervetulleita mukaan.

Lisätietoa saat täältä!