Tietoa meistä

Olemme Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry:n jäsenyhdistys.

Toimistomme sijaitsee Helsingin Hakaniemessä, osoitteessa Kolmas linja 6, 00530 Helsinki

Yhdistys JHL 015 toimialueena on Helsingin sosiaali- ja terveystoimi ja sen tarkoituksena on koota Helsingin sosiaali- ja terveysvirastossa työskentelevät ja yhdistyksen järjestämisalalle opiskelevat ammattiliiton piiriin. Yhdistyksen hallitus ja toimihenkilöt varmistavat jatkuvalla kouluttautumisella, että jäsenistö saa ammattitaitoista edunvalvontaa. Yhdistys toimii edunvalvojana Helsingin sosiaali- ja terveystoimen ja HUS työntekijöille. Lisäksi tärkeimpiä edunvalvontakumppaneita ovat Helsingin Yhteisjärjestö JHL ry, HUS yhteisjärjestö – HNS samorganisation JHL ry sekä JHL:n Etelä-Suomen aluetoimisto.

Yhdistyksemme tarjoaa myös jäsenistölleen vapaa-ajan viettomahdollisuuksia mm. omilla kiinteistöillään Hartolassa , Kuusamossa , Kuortissa sekä yhdistyksen toimistoa  jäsenistön sekä muiden järjestöjen käyttöön. Yhdistyksen jäsenlehden nimi on Vilkku.