Tervetuloa Helsingin sosiaali- ja terveystoimen henkilöstö JHL 015 ry:n kotisivulle!

MEILLÄ TEHDÄÄN

"Ay-toimintaa ammattitaidolla ja suurella sydämellä"

Yhdistyksemme on osa  Julkisten ja hyvinvointialojen ammattiliitton jäsen yhdisty

Toimistomme sijaitsee Helsingin Hakaniemessä, osoitteessa Kolmas linja 6 (katutaso).

JHL 015 yhdistys kokoaa yhteen Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimen työntekijät sekä HUS tukipalvelun työntekijät. Yhdistys tarjoaa jäsenistölleen laadukasta edunvalvontaa sekä vapaa-ajan toimintaa. Yhdistyksen johto, hallitus ja toimihenkilöt varmistavat jatkuvalla kouluttautumisella, että jäsenistö saa ammattitaitoista edunvalvontaa. Yhdistyksen tärkeimpiä edunvalvontakumppaneita ovat Helsingin Yhteisjärjestö JHL ry, Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (HUS) JHL yhteisjärjestö sekä  Pääkaupunkiseudun aluetoimisto.

Yhdistyksemme tarjoaa jäsenistölleen laadukkaita ja hyvätasoisia vapaa-ajan viettomahdollisuuksia mm. omilla kiinteistöillään Hartolassa , Kuusamossa Kuortissa sekä yhdistyksen toimisto´a  jäsenistön sekä muiden järjestöjen käyttöön.

Toinen otsikko

Kuvaile yhdistyksen toimintaa ja esittele erilaiset tavat osallistua (esim. lahjoitus, jäseneksi liittyminen, vapaaehtoistyön tekeminen).

Vilkku toimitetaan kun saadaan tietoja

Yhdistyksemme toimisto,  Kolmas linja 6, (katutaso)

Kuinka työssä menee koronan aikana