Yhdistyksemme toimisto,  Kolmas linja 6, (katutaso)

Syksy saapuu.

Huolina yhdistyksellä on toiminta ja kuinka vuoden toiminta suunnitellaan kattamaan monipuolisesti yhdistyksen kaikki jäsenet.

Syksyllä luottamusmies vaalit Helsingin sote toiminnassa. Ensivuoden luottamusmiehet hakusesssa.

Jotta vaaliteema ei unohdu on myös yhdistyksen hallitus valinnat syksyn kokouksessa.

Saman aikaisesti Helsingin yhteisjärjestöllä on muutos menossa, joten työn täyteinen syksy on käynnissä.

Yhdistyksen syksyn ja ensi vuoden toimintaa jäsenille vielä mietinnässä ja siihen voi jäsenet vaikuttaa viestinnällä tänne päin.

Laivalla risteillään joulun aikaan14.12.2019

Monet koulutukset JHL tarjoaa niihin kannattaa yhdistyksen jäsentenkin ilmoittautua. On SOTE festarit  sekä laitoshuollolla omat Festarit .

Hartola on myynnissä. Paikka kumminkin auki ja saa vielä vuokrata.Talkoilla ja jokaisen omalla toimella paikat yritetään pitää kunnossa.

Kesällä lomailessa itse en kerennyt mökkeilemään yhdistyksen mökeillä,  viikonloppuisin jos joku suostunnut autokuskiksi olen  yrittännyt mennä ainakin Hartolaan puutalkoisiin .

Vielä on kaikki mökit auki jäsenille. Hartolan myynti edistyy pikkuhiljaa kun asioita saadaan sen eteen tehtyä, Kotirannassa saunat ja ihana ranta ja mökit vielä syksyllä enen talvea käytössä. Kuusamo on valmiina ottamaan vastaa jäseniä. Hartolassa ei ole isäntää joten yhteistuumissa yritetään aluetta pitää kunnossa. Haasteita on mutta syksyä kohti mennään.

Mökeille voi mennä vaikka yhdeksi päiväksi/yöksi ja  lomalla ollessa kannattaa poiketa vapaa-ajan kiinteistöissämme ajan kanssa.

terveisin Niina Pahtela

Helsingin sosiaali- ja terveystoimen henkilöstö JHL 015 ry.